حساب کاربری
    0
    رویه ارسال و بازگشت محصولات

     پس از ثبت خرید توسط شما مشتریان عزیز، در عرض ۲۴ ساعت کارشناسان ماز با شما عزیزان تماس خواهند گرفت و پس از مشورت، با توجه به مقصد ارسال و وزن محصول، از یکی از روش های ارسال از طریق پست سفارشی، پست پیشتاز، تیپاکس، باربری و یا اتوبوسرانی محصول خریداری شده برای شما ارسال میگردد.

    در موارد اندکی گزینه ارسال محصول توسط خریداران عزیز در هنگام ثبت سفارش، پس از مشورت با کارشناسان ماز تغییر میکند.

    پس از تحویل محصول به پست یا تیپاکس، شما عزیزان میتوانید با مراجعه به قسمت پیگیری سفارش، کد رهگیری محصول را دریافت نمایید.

    لازم به ذکر است،

    ارسال کلیه خرید های از طریق باربری و یا اتوبوسرانی صورت می پذیرد و

    همچنین، در هنگام ثبت سفارش، هیچ هزینه ای بابت ارسال دریافت نمی‌گردد و تمامی هزینه های ارسال به عهده خریدار می باشد و در مقصد توسط خریدار پرداخت می‌گردد.

     

     در صورتی که محصول خریداری شده،

    مغایر با نمونه کار ارسال شده میباشد و یا از کیفیت مطلوب برخوردار نمیباشد

    مشتری عزیز میتواند در عرض ۷ روز پس از دریافت محصول، آن را برای فروشگاه ارسال نماید. در صورت تایید مشکل در محصولات توسط کارشناسان ماز مارکت؛ تمامی هزینه های بازگشت و ارسال دوباره کالا به عهده ماز مارکت میباشد.

    بازگشت به بالا